Nerja :)








En dröm kan bli sann på flera sätt !
I detta fall bestod drömmen av en helt vanlig och angenäm nattdröm :)

Friigiliana är en liten bergsby nära Nerja i södra Spanien.
Det var på denna gata min längtan till just denna plats på jorden började. Det hela började med en  trevlig nattdröm, där jag visades exakt denna gränd i nedförsbacke, omgiven av de vackra bergen och även den svarta skylten på en av husen. Ca ett år efter den, sökte jag bilder på nätet inför ett bildspel som jag skulle göra till min systers födelsedag och hittade bilden igen......den fanns på riktigt och inte bara i min dröm :) En häftig känsla!

Och i februari är det dags att bo där i en månad tillsammans med min väninna Mari. Jag ska jobba  och ha kurs där, vandra, njuta, skriva, bara vara och måla massor för mitt eget nöjes skull. Har ni tid över eller vägarna förbi, kom gärna och hälsa på oss! Kan vara skönt att slippa vinterrusket i Sverige ett tag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0